I-TeachLab: Versterking van UDL in Onderwijs, Evaluatie, en Ruimtelijk bewustzijn van de Studieomgeving. (Onderwijs)

Het I-TeachLab focust op didactiek volgens de UDL-principes, met nadruk op het creëren van de meest geschikte 'omgeving' (fysiek en digitaal), met een unieke peer learning-component. Het I-TeachLab positioneert UHasselt (UH) als een inclusieve onderwijsinstelling, belichaamt een holistisch model voor onderwijsinnovatie met duurzame impact op alle faculteiten en opleidingen. Het fysieke I-TeachLab vormt een adaptieve flexibele test- en opleidingsomgeving waarin zowel met fysiek als blended onderwijs geëxperimenteerd kan worden, ondersteund door een integrale professionaliseringscomponent, waardoor het bijdraagt aan ondersteuning van diverse leernoden, inspelend op culturele en individuele behoeftes van studenten en docenten.

01 september 2024 - 31 augustus 2026