Higher Education Summit voor leerkrachten: daring to transform learning for a future proof economy

07 september 2022
Universiteit Hasselt - Campus Hasselt - Martelarenlaan 42 - 3500 Hasselt

Dit event is reeds afgelopen

Van 6 tot 8 september 2022 organiseert UHasselt in samenwerking met de Copernicus Alliance (het Europees netwerk voor duurzaamheidseducatie in het hoger onderwijs) de Higher Education Summit: een internationale, fysieke 3-daagse conferentie over de rol van het (hoger) onderwijs met het oog op een duurzame economie.

Higher Education Summit

Tijdens deze 3-daagse komen interessante plenaire sessies en keynotes aan bod, worden interactieve en transformatieve workshops georganiseerd, en is er de mogelijkheid om deel te nemen aan inspirerende talks én onsite excursies!

Engageer jij je ook voor een duurzamere wereld? Dan ben je meer dan welkom op onze Higher Education Summit, om samen met collega leerkrachten, internationale (onderwijs)onderzoekers, vertegenwoordigers uit het hoger onderwijs én maatschappelijke belanghebbenden na te denken over én co-creatief te werken aan het onderwijs voor een duurzame toekomst. Meer info en de mogelijkheid om in te schrijven voor het 3-daagse congres vind je via de website van de Higher Education Summit.

Veel interesse, maar weinig ruimte in je agenda de eerste week van het schooljaar? Dan heb je als leerkracht secundair onderwijs ook de mogelijkheid om in te schrijven voor het side event en het conferentieprogramma op woensdagnamiddag 7 september tussen 13.00 en 17.30 uur mee te volgen. Dit is mogelijk voor een gereduceerde prijs van 45 euro.
Hier vind je alvast het programma van woensdagnamiddag terug, inschrijven voor het side event kan via de inschrijfknop hieronder!

• Voor wie: Alle leerkrachten uit de tweede en derde graad secundair onderwijs
  • Datum:
    3-daagse conferentie: dinsdag 6, woensdag 7 en donderdag 8 september 2022
    Side event: woensdagnamiddag 7 september 2022
  • Deelname:
    Voor de 3-daagse conferentie: inschrijven en ticket kopen via www.higher-education-summit.com.
    Voor het side event: inschrijven en ticket kopen via de inschrijfknop hieronder.
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Hasselt - Martelarenlaan 42 - 3500 Hasselt
  • Contactpersoon: Charlotte Adriaensens, charlotte.adriaensens@uhasselt.be
Inschrijven

Ben je ingeschreven maar kan je toch niet deelnemen, meld je dan minstens een week vóór de datum van de workshop af zodat de contactpersoon hiervan op de hoogte is. Van harte dank daarvoor.

Terug naar het Nascholingen overzicht