Infosessie Plastic Soep: 11 september 2024

11 september 2024
Online

Plastic Soep is een multidisciplinair project waarbij leerlingen van de derde graad zich eerst inwerken in de context aan de hand van een opgegeven wetenschappelijk artikel (Engels).
In een tweede fase bedenken de leerlingen in kleine groepjes zelf oplossingen die ze verder uitwerken op school. Het project start en eindigt op de campus van Universiteit Hasselt.

• Voor wie: leerkrachten chemie en/of economie in de derde graad secundair onderwijs
  • Datum: woensdag 11 september 2024 | 14.00 - 15.00 uur
  • Deelname: gratis, verplicht inschrijven
  • Locatie: online. Op de dag van de infosessie krijg je 's ochtends een mail toegestuurd met de link om deel te nemen.
  • Contactpersoon: Kristel Heerwegh, kristel.heerwegh@uhasselt.be en Kristien Brassinne, kristien.brassinne@uhasselt.be

Inschrijven binnenkort mogelijk

Ben je ingeschreven maar kan je toch niet deelnemen, meld je dan minstens een week vóór de datum van de workshop af zodat de contactpersoon hiervan op de hoogte is. Van harte dank daarvoor.

Terug naar het Nascholingen overzicht