Nascholing chemie - Aan de slag met Usolv-it

23 oktober 2024
13:30 - 16:00
Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - 3590 Diepenbeek

Na een korte toelichting van de mogelijkheden van Usolv-it gaan we aan de slag om onze eigen inhoudstafels voor de verschillende lesonderwerpen chemie in de derde graad samen te stellen. Deze inhoudstafels kunnen dan op verschillende manieren op bijvoorbeeld smartschool ingezet worden om leerlingen te laten oefenen.

Het samenstellen van deze inhoudstafels vergt wel wat werk. Maar als we ons werk delen met elkaar, hebben we op het einde van de nascholing allemaal veel materiaal om mee naar huis te nemen.

• Voor wie: leerkrachten chemie tweede en derde graad,
  • Datum: dinsdag 23 oktober 2024 | 13u30 – 16u00
  • Deelname: gratis, verplicht inschrijven
  • Benodigdheden: laptop en toegang tot Usolv-it als leerkracht
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw D - Lokaal A4 - 3590 Diepenbeek
  • Contactpersoon: Kristel Heerwegh, kristel.heerwegh@uhasselt.be

Inschrijven kan vanaf woensdag 11 september.

Ben je ingeschreven maar kan je toch niet deelnemen, meld je dan minstens een week vóór de datum van de workshop af zodat de contactpersoon hiervan op de hoogte is. Van harte dank daarvoor.

Terug naar het Nascholingen overzicht