Proefrit Architectuur: 12 maart 2025

12 maart 2025
Campus Diepenbeek, Agoralaan, Gebouw E, 3590 Diepenbeek
ARK Foto AB Pagina 16 Optie2 ARK Foto AB Pagina 16 Optie2

Goed ontwerpen is het belangrijkste dat je als architectuurstudent moet leren. Wil je weten hoe dat werkt? Heb je zin om zelf te ervaren hoe een architect zijn studenten leert ontwerpen in de ontwerpstudio?
Kom dan naar de opleiding architectuur, en ga zelf creatief aan de slag. Na een korte inleiding over de opleiding architectuur en een rondleiding in de ontwerpstudio’s krijg je een kleine ontwerpopdracht. Je bedenkt zelf een ruimte en stelt die voor met een maquette, schetsen of digitale foto’s. Je krijgt hiervoor het nodige materiaal.

Een docent van de ontwerpstudio begeleidt je. Zo leer je meteen ook communiceren over ruimte en architectuur.

• Doelpubliek: leerlingen derde graad secundair onderwijs
  • Datum: woensdag 12 maart 2025 | 13.30 - 16.30 uur
  • Verplicht inschrijven: de plaatsen zijn beperkt. Ben je verhinderd door omstandigheden, graag een seintje
  • Locatie: Universiteit Hasselt - Campus Diepenbeek - Agoralaan - Gebouw E - 3590 Diepenbeek
  • Contactpersoon: Marlon Knuts, marlon.knuts@uhasselt.be

Inschrijven vanaf woensdag 8 januari 2025.

Het aantal inschrijvingen per openlesdag is beperkt.
Schreef je in en ben je verhinderd door omstandigheden, laat dit even weten door een mailtje te sturen aan marlon.knuts@uhasselt.be.

Terug naar het Proef van een les overzicht