Introductiedag Sociale Wetenschappen

Vandaag werd het startschot gegeven voor onze eerstejaarsstudenten bij Sociale Wetenschappen! We delen graag enkele sfeerbeelden.

Untitled (7) Untitled (7)

Op vrijdag 15 september werd op de Campus van Hasselt het startschot gegeven voor academiejaar 2023-2024. Ook Sociale Wetenschappen mocht haar nieuwe studenten met toeters en bellen ontvangen.

De studenten werden onthaald in het Panopticum en mochten dan doorschuiven naar het Louis Roppe-auditorium voor een introductiesessie waarin een kennismakingsronde met het onderwijsteam plaatsvond en een opleidingsgerelateerde uitleg werd gedaan.

De traditionele groepsfoto kon uiteraard ook niet ontbreken! Dan was het tijd om per groep naar de kennismakingssessies te gaan waarin alle praktische info over de opleiding werd overlopen. Na de rondleiding door onze vier enthousiaste Humanitas-studenten (Jarno, Lucca, Alinoë en Mirthe) sloten we deze introductiedag af met een lekkere pasta in het vernieuwde Café Cour Bistro!