Jaarlijks biedt UHasselt ICT, in samenwerking met PXL Hogeschool, laptops met een zeer gunstige prijs-kwaliteitverhouding aan.
Dit jaar bieden we straffe deals op 2 HP Elitebook laptops en een HP ZBook, alsook kortingen op Apple!
De doorsnee student kan hiermee minstens vier jaar zorgeloos krachtige toepassingen draaien. Ook voor persoonlijke behoeften zal je hier veel plezier aan beleven.
Een belangrijk bijkomend voordeel is onze eigen servicedesk. Ervaren werknemers staan elke werkdag paraat om je verder te helpen.
Voor sommige opleidingen zijn een groter scherm of een krachtigere processor aangewezen. Best informeer je eerst bij je richting of faculteit naar de vereisten waaraan je laptop moet voldoen.
Je kan een Mac, iPad, iPhone... aankopen met een ‘UHasselt studenten’ korting via de procuratostore. Je koopt dus niet bij UHasselt.
Inloggen doe je met je studentennummer en paswoord.
Wij raden aan om ook een AppleCare Plan aan te kopen.
Wat | HP Elitebook 630/665 G11 | HP ZBook Power G11 | Uitleg |
---|---|---|---|
Basisprijs Laptop | € 867,00 | € 1.756,00 | Basisprijs toestel met zeer grote korting, inclusief muis en draagtas of rugzak |
Service Pack | € 32,00 | € 32,00 | Meer informatie hieronder |
Nettoprijs afhaling | € 899,00 | € 1.788,00 |
Naast de laptop zelf is in ons aanbod ook een service pack inbegrepen:
Een laptop uit de UHasselt groepsaankoop kan je enkel bestellen via onze webshop. Dit houdt in dat een laptop enkel besteld kan worden door studenten of medewerkers van UHasselt.
Facturatie zal steeds gebeuren op naam van de UHasselt student of medewerker, facturatie op naam van een bedrijf of met vermelding van BTW-nummer is niet mogelijk.
Studenten hebben voor de betaling van de laptop 2 mogelijkheden:
Na ontvangst van je betaling kan je bij je bestelling in de webshop zien dat je de laptop kan afhalen in Campusboekhandel XOD in Diepenbeek. Bij een goedgekeurd afbetalingsplan kan de afhaling na ontvangst van de eerste schijf.
Uitlevering kan enkel op vertoon van uw geldige studentenkaart.
Wanneer je als student in een zeer uitzonderlijke en tijdelijke situatie bevindt waardoor je niet de mogelijkheid hebt om een laptop aan te kopen, kan er eventueel aanspraak gemaakt worden op een uitleenlaptop van de sociale dienst van UHasselt en dit voor een bepaalde duur.
Bij hardware-defecten wordt de laptop de volgende werkdag door een technieker van HP ter plaatse bij u hersteld. Dit kan thuis, op kot, op campus of op elk opgegeven adres binnen de Benelux zijn. Dit uiteraard onder voorbehoud van beschikbaarheid van de nodige spare parts.
Indien je de herstelling bij de UHasselt Servicedesk wilt laten uitvoeren, dien je hiervoor een aanvraag te doen via het Servicedesk Portaal. Voor een soepele afhandeling en om de aanvraag bij HP te kunnen doen, is het noodzakelijk dat de laptop eerst naar ons wordt gebracht. Hierdoor dien je rekening te houden met een reparatietijd van minimaal 2 werkdagen indien het onder garantie valt
Schade als gevolg van ongevallen, zoals val- of waterschade, en diefstal vallen niet onder de standaardgarantie. Wij verstrekken de contactgegevens van HP voor dergelijke gevallen, maar alleen na een eerste contact via het Servicedesk Portaal. Dit stelt ons in staat om je situatie beter te begrijpen en je passend te adviseren of te ondersteunen bij de volgende stappen.
Dit is een 3 jaar carry-in garantie op de hardware. De laptop dient bij herstelling bij een erkend Apple herstelpunt binnengebracht te worden.
Om de schade die uitgesloten is van de HP garantie toch te dekken, voorziet UHasselt een extra waarborg welke geldig is gedurende één jaar vanaf aankoop.
In geval er beroep wordt gedaan op deze waarborg, hanteert UHasselt een eigen bijdrage/vrijstelling van € 125,00 per schadegeval, verhoogd tot € 250,00 voor de schade inzake "verlies en verdwijning". Deze eigen bijdrage/vrijstelling is ten laste van de eigenaar van de laptop.
Een identificatiesticker (met het UHasselt-logo en een unieke beveiligingscode) is onderdeel van het service pack.
Dit biedt een betere bescherming voor de laptop tegen diefstal. De beveiligingscode op de sticker wordt door UHasselt geregistreerd, zodat de laptop na diefstal misschien kan teruggevonden worden.
Voor studenten voorzien we een standaard software-support, namelijk herinstallatie van de Windows 11 Home image en de oplossing van connectieproblemen met het UHasselt draadloze netwerk.
De student blijft op elk moment uiteraard zelf verantwoordelijk voor het hebben van een back-up van zijn/haar data.
Gelieve contact op te nemen via het portaal om een afspraak te maken.