Hasselt Kermis | Bereikbaarheid campus

Van 21 tot en met 29 september is het Hasselt Kermis. De opbouw start al op maandag 16 september en heeft ook gevolgen voor de bereikbaarheid van campus Hasselt.

DCM Uhasselt Algmeen OG DCM Uhasselt Algmeen OG

Boudewijnlaan afgesloten voor alle verkeer

• Van 16 september tot en met 1 oktober is de Boudewijnlaan (dit is de verbindingsweg vanaf het Dusartplein tot aan het kruispunt met de Universiteitslaan richting campus Diepenbeek) afgesloten voor alle verkeer, ook voor fietsers!
  • Ook de bovengrondse Dusartparking is niet bereikbaar.
  • Het busverkeer volgt een omleiding. De bushalte aan het Kolonel Dusartplein wordt niet bediend, check voor je halte de routeplanner van De Lijn.
  • Van 18 september tot en met 1 oktober is ook de Groene Boulevard (kleine ring) in Hasselt dagelijks afgesloten van 12 uur tot middernacht tussen de Maastrichtersteenweg en het kruispunt met de Boudewijnlaan.
  • Meer info over Hasselt Kermis en de verkeersmaatregelen vind je op hasselt.be.

Heb je nog vragen, is iets niet duidelijk, contacteer ons via vervoer@uhasselt.be of volg Studentenvoorziening (Stuvo) via de socials.